HACSA TEL Kft.

VoIP, ISDN és analóg telefonközpontok értékesítése, telepítése, karbantartása



Bemutatkozás:

Cégünkről


Mivel foglalkozik cégünk, illetve milyen szolgáltatásokat biztosít?
A HACSA TEL Magyarország Kft. VOIP, ISDN és Analóg telefonközpontok értékesítésével, telepítésével, szervizelésével foglalkozik. Értékesítő, programozó és szerelő technikusaink szakértelme és tapasztalata garantálja meglévő és új ügyfeleinknek a gyors, pontos megbízható munkát.

Miért érdemes Panasonic telefonközpontot választani?
A válasz egyszerű, mert a Panasonic telefonközpontokhoz Magyarországon is elérhető a szerviz szolgáltatás, míg más típusokra csak Németországban és Amerikában van szerviz lehetőség.

Mi történik, ha meghibásodik a Panasonic telefonközpont?
A telefonközpont esetleges meghibásodását elemi szinten tudjuk javítani, míg más márkáknál, pld Siemens, Unify, Bosch, Avaya, Cisco típusokban cserélni kell a hibás kártyát, de több esetben az egész alközpontot cserélni kell.

Mi az első lépés, ha telefonközpontot szeretne?
Igényfelmérés! Fontos, hogy már az elején tisztában legyünk az igényeinkkel, így nem mindegy, hogy otthoni, irodai vagy esetleg call centeres használatra szeretnénk telefonközpontot.

Mi történik, ha nem tudok telefonközpontot választani?
Hívjon bizalommal! Díjmentesen felmérjük igényeit és segítünk kiválasztani a legmegfelelőbb telefonközpontot, legyen az új vagy használt! Mobil: +36 (70) 385-7777

Mi történik, mi a teendőm, ha kiválasztottam a megfelelő telefonközpontot?
Megrendelését leadhatja webáruházunkban, de telefonon és e-mailben is megrendelheti a kívánt terméket!

Hogyan kerül beépítése a telefonközpont, illetve mennyi idő alatt végezhető el a beüzemelése?
A megrendelés beérkezése után akár már másnap telepíthetjük a kiválasztott telefonközpontot, mivel szinte minden termékünk raktárkészleten van! Beüzemelési idő maximum 3-7 óra!

Rengeteg cég foglalkozik beépítéssel, de ki fogja szervizelni a telefonközpontunkat?
Cégünk 1999 óta foglalkozik telefonközpontok értékesítésével, beépítésével illetve szervizelésével, így biztosíthatom, hogy nem lesz gond a telefonközpontok szervizelésével.

Ha bármilyen meghibásodás történik a telefonközponttal, mennyi időn belül tudják elhárítani azt?
Általában a bejelentéstől számított 4 órán belül ki tudunk szállni és el tudjuk hárítani a hibát. Ez legrosszabb esetben maximum 24 órát vehet igénybe.

Mi történik, ha bővíteni szeretném a telefonközpontot?
Önnek semmi más teendője nincs, mint, hogy felveszi cégünkkel a kapcsolatot és kollégáink tájékoztatják a szükséges lépésekről a bővítéssel kapcsolatban. A megbeszéltek szerint cégünk általában 4 óra alatt elvégzi a kívánt telefonközpont bővítését. Legrosszabb esetben maximum 24 órát vehet igénybe, ez függ a bővítés mértékétől, illetve cégünk terheltségétől.

További kérdése van?
Hívjon bizalommal!
Telefon: 06 70 385 7777
Telefon: 06 1 406 0000




vissza a kereséshez >>




Elérhetőségek:

Cím:

[Egyéb településen], 2143 Kistarcsa, Aulich Lajos utca 25.  
térkép »

Telefonszám:

+36(1)406-0000, Mobil: +36(70)385-7777

Fax szám:

+36(1)402-2307

E-mail cím:

hacsatel@hacsatel.hu

Weboldal(ak):

Telephelyek, üzletek:

Székhelyünk: 2143 Kistarcsa, Aulich Lajos utca 25.

Telefonos ügyfélszolgálatunk 8:00 -18:00 óra között várja hívását!